Skött dåligt!

Förlåt för dålig uppdatering, dagarna har varit sisådär, har absolut inte ätit mycket men heller inte nyttigt, för någon dag sedan åt jag en langos, som inte ens var god?!! Dåligt dåligt, annars har det blivit lite pasta, lite pannkakor, och potatismos med korv.

Inte alls bra, har dock fortfarande gått långa promenader, och nästa vecka ska jag och en vän som nyss köpt gymkort komma igång på RIKTIGT med träning, det blir ett flertal småresor nu i sommar och då ska jag vara fit for fight, jag vill kunna ha klänning och korta shorts utan att behöva kallsvettas och bli osöker, nej nu måste allvaret börja!!

Nu måste jag iväg, ska bort, så hoppas alla har en bra dag och att solskenet snart kikar fram!

Ska ingen testa rymddieten??


Kommentarer
Postat av: madeleine

Hej ! Jag hade väldigt gärna , eller som FAAN testat rymddieten men eftersom jag bor med pappa och dessutom hatar jag kaffe, och vet dessutom inte hur man ens gör , haha så tror jag inte det går .. om man inte kan skippa kaffe å bara ta antingen juice eller vatten ?

De senaste dagarna har jag lånat hem en hund så att jag blir tvingad att gå ut, är ute å går nästan hela dagarna nu, annars hade jag bara suttit inne hela helgen . Hundar ÄGER just nu ! hahah <3

kram på dig och käääääämpa !!!!! =)

2009-05-24 @ 07:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0