Ingen vidare dag, kort inlägg!

Idag har inte varit en bra "hälsodag" började dagen med pannkakor från igår, tre stycken med socker... Sen var den promenad till jobb, när jag sedan kom hem blev det pasta, sen gick jag med sambon och hunden ut på en promenad, det var skönt! När vi kom hem handlade vi och senare till middag blev det hemmagjord (såklart) potatismos med kycklingkorv, gott men ohälsosamt, känns inte som jag har fått i mig något nyttigt.

Nästa vecka ska jag blir bättre, då är det löning och ska köpa hem och äntligen få användning av min fina fruktskål, ska absolut börja med en frukt till frukost, samt köpa hem så jag kan ersätta middagar med goda smoothies, ska be sambon köpa hem lite mer proteinpulver, vår 5kg bunke är snart slut, han dricker otroligt mycket proteindrycker då han tränar.

SÅ nästa vecka nya tag, sambon ska åka på en liten weekendtripp nu i långhelgen, så jag blir ensam, får se vad som händer!

Hur går det för er, ska någon testa rymddieten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0