Idag

Åt jag tyvärr inget till frukost, inget fanns hemma, sen till lunch åt jag pasta med pesto, nu till middag blir det pannkakor, rätt onyttigt men det finns nästan inget hemma och vi har inte orkat handla.

Har gått massor idag så är rätt nöjd, egentligen ville jag hinna med ett träningspass men var på sjukhuset och hälsade på en vän som är inlagd, så jag prioriterade det.

Ska VERKLIGEN hinna med att skriva ut lite dieter, men till dess kan väl ni hjälpa till och testa? Jag ska skriva upp en innan som jag hittade på nätet för ett år sedan och testade och den gick jättebra, gick ner ett flertal kg. Tyvärr höll jag inte kosten så jag gick upp det igen, men ska försöka göra den igen snarast, fastän den är rätt jobbig.

Nu är det pannkaksdags (alldeles för sent då man helst inte ska äta efter 20:00! )

Lägger in en SUPERDUPER diet senare ikväll som ni som har ett par extra kg 3-6 som behöver gå ner i vikt snabbt, det är en snabb lösning men den fungerar verkligen, jag gick ner 5 kg på två veckor.

Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0