Hur ska man börja? Mina mål

Måste börja göra upp mål, så här kommer lite mål, ni måste hjälpa mig att hålla dom, det skulle vara jättekul om fler i samma situation som mig kunde läsa bloggen, vi kunde ge varan tips, peppning, kul!

Mina mål;

* Bara äta onyttigt en kväll i veckan (en helgdag!) Alltså en lite onyttigare middag med kanske lite gott efteråt! ( Man måste få unna sig något, kroppen mår bra av njutning i rätt mängd!)

Någon sorts träning 5 dagar i veckan (Detta kommer bli otroligt svårt, jag är latast nummer 1, men måste man så måste man, jag har ett gymkort men det börjar dessvärre bli dammigt.... Men 5 dagar ska jag klara, antingen gym, en lång power promenad, joggingtur något 5 dagar! PEPPNING! håll koll på mig..)

* Äta en frukt till frukost varje dag. (Är stressad och mår illa om mornarna men frukost är ändå dagens viktigaste mål så måste iaf få i mig en liten frukt faktiskt, gärna ett glas jouce också! Kaffe är förbjudet!!)

* Inte någon potatis, pasta, ja något som innehåller mycket kolhydrater. (pasta är jag inte ens så glad i så det blir ingen match, men potatis, så som POMMES! Kommer bli svår men MÅSTE, det är kolhydrater i nästan allt då behöver jag inte äta kolhydratbomber såsom potatis och pasta!)

* Gått ner minst 1-2 kg varanan vecka!!! (Tänker väga mig varanan vecka istället för varje vecka, då ser man mer resultat och blir mer peppad!)

Detta är mina mål, men som sagt man får alltid nya mål på vägen, dessa kommer vara som mina budord haha, jag måste följa dom! Och ni måste hjälpa mig, jag kommer att skriva varje dag, skriva om jag lyckats hålla allt, jag ska verkligen kämpa, jag är verkligen peppad! Det är ca en månad till sommaren nu, jag har inte varit på stranden i Sverige på 2 år, eller är det 3? Jag kommer förmodligen totalvägra stranden denna sommaren också, men jag vill iaf kunna se relativt bra ut i klänning! Ska försöka VÅGA ta lite bilder på min kropp och lägga ut, bloggen är anonym, ni behöver inte veta något om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0