helgen/ rymddieten

Helgen har väl gått sisådär, jag sa ju att jag fick unna mig på helgerna, men då det känns som jag absolut inte skött mig på veckorna känns det inget bra alls, helgen har bjudit på tårta (varit på kalas) och en kycklingkebabrulle!!! BAD! Resten har dock varit helt okej, stoppade dock i mig en del godis igår...

Ny vecka nya tag, imorgon är det löning då ska det handlas mat till veckan och då blir det NYTTIGT! Kylen och frysen är i princip tomma så måste fylla på, ska faktiskt försöka göra ett mat schema med, vad som ska stå på menyn får jag klura ut men nu börjar det på allvar, ska verkligen försöka byta ut måltider mot smoothies+protein pulver, för nu behöver jag verkliigen gå ner i vikt nu är det snart sommar och då ska jag resa, både utomlands och i Sverige, då vill jag kunna ha kjol och klänning.

Angående rymddieten klart att man kan ändra på den lite, tex ändra kött mot kyckling, kaffet kan man såklart skippa dock är kaffet till för att förbränna, svart kaffe gör att magen sätter igång och förbränner, det är de som är så bra med att man börjar med svart kaffe, kan ni inte dricka skippa det annars försök hålla för näsan och halsa det haha, för det hjälper verkligen jättemycket!!

Hur har eran vecka och helg varit? Har maten gått bra, samt träning?

Kommentarer
Postat av: linsey

det går sådär för mig. faller tillbaka hela tiden.glömmer lixom bort.. så äter jag en bulle eller en skiva vitt bröd så kommerj ag på mig själv med ångesten när jag går förbi en spegel.

jag kämpar på. det är bra att du också gör det! sluta inte skriva, jag hejar på dig!

2009-06-02 @ 14:57:34
Postat av: sofia

Började att prova rymd dieten idag :P tänkte se om de ens hjälper nåt :P

2009-06-03 @ 02:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0