Förresten, fettreducering av mage utan operation!

Förresten som jag glömt skriva ut ska jag börja gå och få beautytek det är en behandling mot fett, jag har tidigare verkligen försök gå ner i vikt, men fastän jag har varit relativt smal har jag alltid överblivit fett på magen eller vad man ska kalla det.

Det är INTE billigt men värt det, hoppas jag? Det kostar 700 per gång i 1h, helst ska man göra 2 i veckan, och kanske 10-20 behanlingar för bäst resultat. Jag har förtås inte råd att betala 5700 i månaden för så många behandlingar så har kollat över ekonomin och har råd med 4 behandlingar i månaden, det blir då 2800, fortfarande mycket men gör det att överblivit svårtränat fett på magen försvinner så är det värt det!

Jag kommer göra första behandlingen nästa eller näst nästa vecka så skriver mer om det då, hoppas det inte gör ont! Tydligen ska det synas lite resultat efter första gången, kan skriva en länk med en hemsida!

Se före och efter bilder här (jag är givetvis inte med då jag inte ens startat behandlingarna ännu) ;
 
http://www.beautytek.nu/th_fatreduction.html

Jag kommer att göra fettreducering av mage och kommer att ta 10-20 behandlingar beror på hur bra det fungerar och om jag redan går ner mycket i vikt så kommer jag förstås inte slösa pengar på det, men iaf 10 vet jag att det blir (Igen om det fungerar på mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0