En helt okej lördag..Med några undantag.

Började dagen med en pucko, senare vid lunch blev det en scones, sen till middag blev det korv och potatismos, sen på kvällen mys med sambon med cola zero, popcorn och chips.. BAD! Jämnade ut det lite med en timmes promenad, precis efter det slutat regna, härligt!

Imorgon är det söndag, förmodligen kommer det inte att bli så nyttigdag då heller då vi har chokoladmjölk i kylen, barnsligt gott, och ingen frukt! Men sen är det måndag, ny vecka nya tag, ska verkligen komma ut, försöka träna mån-fre skapa rutiner, det är viktigt, har man rutiner brukar allt lösa sig av sig själv.

Imorgon bitti tänkte jag väga mig också, göra det som en rutin, väga mig varanan söndag morgon, för någon dag sen vägde jag mig på kvällen, då vägde jag runt 78 kg, jag är 174 lång. Min drömvikt är 59, precis under 60 sträcket, men med min längd är det nog rätt svårt, när jag gick i högstadiet och var 170 lång vägde jag 58, smal med andra ord!

Men, nu fokuserar jag på att nå mig ner till mellan 60-65, mitt mål just nu är 65, sen blir det nya mål, men just nu känns det mest relevant, och trovärdigt, ca 13 kg är ändå mycket att gå ner.

Nu ska jag snart hoppa i säng är riktigt trött!

Tips, tänk på att kroppen förbränner när den sover med, så försök sova 8h om dagen, kroppen mår mycket bättre och man är piggare och har mer energi på dagen!

Några tips till mig?

Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Hejsan. Jag har samma problem som du.. svårt att gå ner i vikt o mitt sötsug är oändligt.. jag gick en kurs som hette "aktiv shape" o där skulle man träna 5 dagar i veckan. av de 5 dagarna så skulle man ta styrka en dag o kondis en dag. alltså att man kör det varannan dag. det är mitt tips till dig :D

Kram

2009-05-17 @ 00:35:36
Postat av: linn

jag hejar på dig! och hejar på mig..

vi lyckas nu! okej!

2009-05-17 @ 14:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0