Dagrapport

Dagen började med ett glas jouice, sen iväg till jobb, promenerade faktiskt, skönt i solen! Sen på jobb blev det tyvärr bara ett glas saft.. sen när jag kom hem middag som bestod av kyckling, ris, sås, verkligen inte speciellt nyttigt. Senare mot kvällen drack jag ett glas varm choklad, inte heller specielt bra. Det var dagens intag.

Gick en längre promenad innan på dagen också, skönt men svettigt då solen stekte så jag blev lite sådär lagom rosig om kinderna.

Imorgon ska vara en bättre dag, ska verkligen försöka komma iväg till gymmet, eller så blir det en runda på ruller, någon sorts träning blir det, jag brukar promenera rätt mycket men måste göra mer än det.

Nu i veckan ska jag leta fram måttbandet, vi bör ha ett här hemma så ska jag ta mina mått, ska även ringa och boka tid till beutytek, kommer göra en behandling i veckan, första gången kostar det endast 200, bra för ekonomin då sparar man 500 första gången. Kommer testa på en månad se hur många cm som försvunnit sedan avgöra om det är värt pengarna eller ej, hade en vännina som gjorde det men hon gjorde sökert 30 behandlingar, DYRT men man såg tydliga resultat, hon var dock rätt mycket större än mig, som jag skrivit innan tror jag att jag max behöver 10 behandlingar, och det får räcka med, för mer än 7 tusen lägger jag inte på det..

Något jag ABSOLUT ska testa nu efter löning är smootie dieten tänker inte kolla upp någon på internet utan tänker skapa den själv, försöka hålla i 10 dagar, längre tror jag inte är speciellt hälsosamt då man behöver fast föda med, kanske blir det bara en vecka, men minst en vecka iaf. Kommer bli med frysta bär, banan, proteinpulver (endast tre olika proteinslag) samt rismjölk eller någon annan laktosfri dryck.

Tänker knåpa ihop en veckas dietschema med smooties, kan skriva ut det här sen, ska räka på kolhydrater, fett, och protein, så allt blir rätt, sen lägga upp den, kommer nog även dricka jouiser, kommer nog annars tröttna om jag ska dricka smoothies tre-fyra gånger om dagen, det blir väl till lunch och middag, resten jouicer, det återstår att se.

Fortsätt gärna tipsa om dieter och bloggar!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej ! Vill bara säga att min mamma har haft ett beautytek för ett tag sen och det gick inte speciellt bra, inte i den staden hon hade den i iallafall.

På vissa av dem som kom dit fungerade det nästan inte alls (kan ju också bero på hur de sköter kost och annat) men för vissa gick det jättebra så det är som ingen storgaranti att man når ett viktmål genom det.

Jag har fått prova den och det är skitskönt. :) ville bara säga de :)

Men man kan alltid prova :)

Lycka till , än en gång !! :)

2009-05-19 @ 06:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0